środa, 9 listopada 2011

Po zawodach

Dzięki za kciukasy, pomogły!

Ala po operacji, Majka po zawodach.

Chciałam zrobić szeroką fotorelację z pływalni, ale tak mi się z emocji ręce trzęsły, że wszystkie zdjęcia poruszone, a filmik z pływania właściwego pokazuje majkową rywalkę, a nie ją.

Maja w drodze na start



Skupiona przed startem


Zmęczona, ale szczęśliwa



Nasza pływaczka dzielnie ukończyła dystans 25 m stylem grzbietowym jako pierwsza w swojej grupie (2 chłopców i 3 dziewczynki), a później wystartowała jeszcze na tym samym dystansie w stylu dowolnym (płynęła kraulem). W nagrodę za świetny występ, za 3 tygodnie startuje w kolejnych zawodach, na innej pływalni.

4 komentarze:

  1. gratulacje :) jedne zawody wygrane, drugie, trzecie, a później kadra narodowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!! jestem pod wrażeniem Gratuluję! i aż się zawstydziłam trochę bo ja nie pływam za dobrze- jakieś korepetycje by się przydały ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULACJE!!!!! Wiem do kogo udam się na korepetycje z pływania:-) Pięknie i tylko tak dalej delfinku:-)

    OdpowiedzUsuń